Wednesday, April 29, 2020

Internet Marketing – Zašto STE Trebali Krenuti Još “Jučer” Sa Njim?

Internet Marketing – Može Li Se Uspjeti U Hrvatskoj?

Internet marketing – jednom kada napravite internet stranicu, molimo Vas da nastavite dalje jer tu Vaš posao tek počinje.
To je samo jedan od kanala kako potencijalni kupci dolaze do vas što u konačnici rezultira povećanjem profita.
Vaš posao niti približno nije gotov, jer sada vam predstavljamo još nekoliko moćnih kanala kako potencijalni kupci mogu doći do Vas.
Prije nego ih predstavimo, naznačimo i to zašto biste se trebali odlučiti i ozbiljno razmisliti o predstavljanju vašeg proizvoda ili usluge putem interneta.
Procjenjuje se da je na internetu danas oko 3,5 milijardi ljudi.
Sve više se obistinjuju misli i izjave da onaj tko se ne bude oglašavao putem interneta, izumrijet će poput dinosaura.
Drugi razlog je isplativost u odnosu na oglašavanja putem tv, radia, novina jer putem interneta moguće je dovesti ciljanu publiku sa manjim buđetom.
Plaćanje za oglase putem društvenih mreža, pretraživača ( Google, YouTube ) plaća se na principu klika.
Što znači da samo osobu koju zanima to što vi nudite i klikne na vaš oglas troši Vaš buđet koji ste odlučili potrošiti na oglašavanje.
Kada to činite putem TV, radia, novina nemate utjecaj na već unaprijed određeni trošak oglašavanja.
Zbog bolje mogućnosti praćenja troškova oglašavanja sve veći broj tvrtki i kompanija odlučuje se na internet marketing.

Osim društvenih mreža ( jako važne ) imamo još nekoliko digtalnih kanala za privlačenje krajnjih korisnika:
  1. mobilni marketing
  2. google adwords
  3. optimizacija sadržaja za tražilice ( SEO )
  4. content marketing
  5. email marketing
  6. web stranica
  7. baneri
  8. Facebook i Instagram ( najzastupljeniji u Hrvatskoj )
  9. You tube kanal
Svi ovi digitalni kanali su na neki način objedinjeni pod internet marketingom.

Internet Marketing – Mobilni Marketing

Ako svoje poslovanje ne zasnivate na mobilnom marketingu, razmislite još jednom.
Procjenjuje se da oko 50% populacije posjeduje mobilne uređaje, a 70% njih komunicira sa vašom web stranicom ukoliko je imate.
Na tržištu koje trpi dramatične promjene, formula uspjeha može se sažeti u dvije riječi – brza prilagodba!
Jedno istraživanje govori da osoba od trenutka kada se probudi u danu biva “bombardirana” sa 66.000 informacija.
Da li je vaša o onome što nudite među njima, i zašto i na koji način dolazi do njih, i da li uopće dolazi do njih?
SMS poruke su nevjerojatno snažan i potentan marketinški kanal, ponajviše zbog svoje intimne prirode, te određene zapostavljenosti u odnosu na druge medije.
SMS poruke su kratke, jezgrovite i na određeni način siromašne svime onime na što smo navikli kod drugih marketinških medija – ponajprije mislimo na multimediju, koja je vjerni pratitelj više manje svake marketinške poruke u današnjoj marketinškoj industriji.
U prilog tome ide i prosječna statistika otvaranja SMS-a koja kaže da se SMS poruke u prosjeku otvaraju u 98% slučajeva!
Usporedite ovo s e-mailom i njegovim prosjekom oko 18% ( koji se opravdano smatra najučinkovitijim marketinškim kanalom ) i shvatiti ćete zašto u SMS-u za vašu tvrtku leži ogroman potencijal.
Još važnije – nevjerojatno intimni karakter SMS-a dovodi do fascinantne statistike – većinu SMS-ova primatelji otvaraju unutar tri ( 3 ) minute od primitka!
To znači da, ako imate poruku koju želite da vaši kupci vide odmah, najučinkovitiji način je slanje SMS-a.

Internet Marketing – Google Adwords



Google Adwords je način plaćenog oglašavanja na internetu gdje se vaši oglasi prikazuju jedino kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ za koju ste se i vi odlučili oglašavati.
PPC (pay per click – plaćanje za klik)  oglasi se naplaćuju isključivo po učinku, tj. po ostvarenom kliku., svaki puta kada netko klikne na vaš oglas.
Google Adwords je omiljena platforma među lokalnim poduzetnicima, ali isto i većim poslovnim subjektima koji posluju u Hrvatskoj.
Ovakav oblik oglašavanja omogućuje precizno ciljanje publike, može se pratiti učinak kampanje kako na lokalnoj razini tako i na državnoj.
Nudi i brojne druge mogućnosti poput: mjerljivih i preciznih rezultata, lokalnog ili globalnog oglašavanja, u svakom trenutku nudi kontrolu troškova.

Internet Marketing – SEO OPTIMIZACIJA



SEO ( search engine optimization ) podrazumjeva optimizacijske tehnike kojima je cilj ostvariti što bolje pozicije na tražilici ( Google-u, Bing-u, Yahoo-u, Baid-u ).
Daleko najjači među njima je Google, koji na globalnoj razini ima udio od cca 70% svih pretraživanja.
Tražilice su vrlo važan i kvalitetan izvor posjetitelja, jer dolaze do vas preko upisa ključnih riječi.
Ako imate izrađene web stranice, a posjeta vam je slaba i pozicija na pretraživačima jako loša, razlog je taj što stranice nisu optimizirane.
Što je bolja pozicija na tražilicama, veća je šansa da će ljudi završiti na vašoj web stranici.
Ako je web stranica na 1. poziciji za određenu ključnu riječ dobiti će najviše posjetitelja.
Optimizacija za tražilice je kontinuirani proces u kojem se određenim tehnikama poboljšava Vaša pozicija na tražilicama.
Ako želite da Google bude dobar prema vama, važno je da budete dobri prema njemu u smislu kvalitetnog i zanimljivog sadržaja na web stranici.

Internet Marketing – Content Marketing



Content marketing ( sadržajni marketing ) iznimno važan marketinški segment koji se odnosi na stavljanje sadržaja na vašu web stranicu.
Cilj sadržaja je privući što veći broj kupaca i zadržati ih što više na njemu.
Kvalitetan i zanimljiv sadržaj ( davanje vrijednosti ) baza je dobrog pozicioniranja i rangiranja na tražilicama.
Optimizacija sadržaja i kvalitetan sadržaj idu ruku pod ruku kada je cilj postizanje što bolje pozicije u  tražilicama.

Internet Marketing – Email Marketing



Email je važan promotivni i komunikacijski kanal upravo zbog toga jer zaokuplja veliku pažnju osobe koja ga čita.
Pokazuje se dobrim alatom komuniciranja sa kupcima koji u poslovanju i razvoju posla može igrati važnu ulogu.
Potencijalne kupce upoznaje sa ponudom, akcijama i jednostavno kupce drže u fokusu ili održavaju odnose sa njima.
Također se pokazao dobrim u pretvaranje posjetitelja na web stranici u kupce.
Ovakav način komuniciranja funkcionira vrlo jednostavno.
Prilikom posjeta kupce se zamoli da ostave svoj email, a zatim pomoću automatiziranih platformi im se šalju newsletteri o novitetima.

Web Stranica


Web stranica je osnova internet marketinga.
Ona predstavlja vaše prodajno mjesto, dućan sa adresom ( domenom ), trgovački centar gdje trebamo dovesti što veći broj posjetitelja i zadržati ih.
Na njoj se odvija promet ( ukoliko imamo integriran ili linkan web shop ) i o njezinom izgledu, sadržaju, dizajnu, jednostavnosti ovisi visina prometa koji će se odvijati na njoj.
Ako nemate web stranicu, ne možete razmišljati o ozbiljnom poslovanju, kamoli ostvarivanju velikog prometa.
U današnje vrijeme onaj tko nema web stranicu jednostavno kao da ne postoji, neprepoznatljiv je i kao takav nekonkurentan na tržištu koje je dinamično kao nikad prije.
Upamtite – što je nekada bio vaš predstavnik na terenu ili izgled vašeg dućana i ljubaznost osoblja to je danas vaša web stranica.
To je vaš prvi kontakt sa kupcima i ona treba izgledati jednostavno, pregledno, vizualno prihvatljivo, govori o vama, prenosi vašu poruku.

Društvene Mreže – Facebook, Instagram I You Tube


Društvene mreže kao podvrsta internet marketing-a je fenomen koji je zauvijek promjenio odnose i utjecaj pojedinca na društvo.
Namjerno smo naveli Facebook i Instagram, jer u Hrvatskoj su najzastupljeniji kao društvene mreže i mjesta interakcije među ljudima.
Dok Facebook statistički koriste osobe iznad 39 godina, Instagram je mjesto gdje se nalaze mladi ( 14-32 god. ) i prema tome treba razmišljati kako preko ovih mreža tražiti svoju ciljanu publiku.
U Hrvatskoj je aktivno na Facebooku više od 1,5 milijona ljudi, na Instagramu više od 940.000 ljudi.
Nije dovoljno raditi objave tu i tamo, već je važno i investirati u oglašavanje ukoliko želite da vašu poruku, objavu vidi veći broj korisnika.
To je važno iz razloga jer algoritmi ovih dviju mreža su tako postavljeni da jedva 10% ljudi vide vašu objavu ako nije ciljana i plaćena ( sponzorirana ).

You Tube Kanal



Prema istraživanjima u Hrvatskoj više od 60 % populacije koristi ovaj vid edukacije kada žele saznati ” kako nešto” napraviti, učiniti.
You Tube je druga najveća pretraživačka platforma na svijetu, ima milijardu korisnika, i svake minute na You Tube se postavi 100 sati video materijala.
Moć ovog kanala za oglašavanje je nevjerovatan, jer uz video pretrage omogućuje oglašivačima stavljanje oglasa za svoju uslugu koja se prikazuje na cijelom internetu.
Od blogova, web stranica, člancima, društvenim mrežama, online novinama i svim stranicama gdje se može gledati video zapis.
Od svih digitalnih oblika oglašavanja na tržištu you tube marketing nudi najnižu cijena oglašavanja.

Zaključak : mnogo ljudi nešto pokušava na internetu, ali jako malo ih uspjeva napraviti nešto konkretno sa konkretnim rezultatima.
Vlasnici smo jedinstvene platforme za edukaciju koja je u potpunosti besplatna za sve članove našeg tima.
Platforma i korisnici platforme dokaz su da je moguće postić uspjeh na internetu u Hrvatskoj i regiji ukoliko znate što radite, sa kime radite i ukoliko kao dokaz postoje stvarni rezultati.
Svijet interneta je beskonačan i kao takav pruža bezbroj mogućnosti, bezbroj opcija, zato je jako važno, da ne gubite vrijeme istražujući već se prepustite timu stručnjaka koji svojim rezultatima izazivaju zavist okolice.

No comments:

Post a Comment

Fokus – Prirodan PROIZVOD Za BRZO RAZMIŠLJANJE I Koncentraciju

Fokus – Zašto Je Važno Imati Fokus I Kako Ga Postići? Fokus – kako i na koji način Vama u današnje vrijeme Forever Focus može pomoći. ...